مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-17اجتماعي

فارس من| خواسته کشاورزان تنگستانی به تهران حواله شد!


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پرونده کشاورزان تنگه مخدان خاییز به سازمان ارسال شده و پس از بررسی در شورای فنی ساماندهی امور مناطق پاسخ نهایی داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، مخاطبان فارس من در جدیدترین مطالبه خود تحت عنوان نبود راه برای دسترسی به باغات کشاورزان در روستای خاییز تنگستان خواستار پیگیری این موضوع شدند.

عباس شهریاری از کشاورزان روستای خاییز تنگستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: چندین سال است که پیگیر این موضوع هستیم و از فرمانداری تنگستان، منابع طبیعی و .

اجازه ساخت یک کیلومتر جاده جهت دسترسی به باغات خود را گرفته ایم و تنها محیط زیست استان بوشهر در این خصوص مخالفت کرده است.

وی نبود راه برای دسترسی به باغات کشاورزان در روستای خاییز تنگستان عنوان کرد: با احداث این جاده شرایط دسترسی به 16 هکتار اراضی باغات که در حال از بین رفتن است فراهم می شود.

عبدالرحمان مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از زمانی که کشاورزان تنگه مخدان درخواست خودشان را مطرح کردند اداره کل حفاظت محیط زیست نسبت به پیگیری این درخواست اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خواسته کشاورزان تنگستانی به تهران حواله شد!

فارس من| خواسته کشاورزان تنگستانی به تهران حواله شد!